ȘCOALA TEOLOGIEI

„A suferi trece, dar a fi suferit nu trece niciodată.” – Léon Bloy

A trăi, a scrie (fragment de scrisoare)

Betleem – Biserica Naşterii Domnului

Binecuvântare perpetuă

Biserica secretă “ortodoxă” (I)

Biserica secretă “ortodoxă”(II)

Biserica secretă “ortodoxă” (III)

Biserica secretă “ortodoxă” (IV)

Bucuria darului

Capetele Sfîntului Ioan Botezătorul

Cine mai moare azi pentru Hristos?

Colibele de pe Tabor

Comuniunea cu Sfinţii

CONTEXTUL SECULARIZANT AL SOCIETĂŢII ACTUALE. DIVERGENŢE TERMINOLOGICE

Creaţia ne vorbeşte despre Creator (1)

Creştinismul: tradiţia încântãrii şi a binecuvântării

De la cult la cultură. Un posibil cuvânt – înainte

Demnitatea omului şi harisma creativităţii sale – Paul Evdokimov

Despre obiceiul mărturisirii ”minunilor” pe site-uri

Despre sensul ortodox al suferinței

După chipul şi asemănarea Sfintei Treimi

Gând

Gând de Crăciun

Gînduri de Crăciun

Ilie şi palma văduvei

Imaginaţia şi viaţa duhovnicească

Istoria semnificatoare

Iubire şi căsătorie

Jurnal de călătorie : Patmos (1)

Jurnal de călătorie : Patmos (2)

Jurnal de călătorie : Patmos (3)

Jurnal de călătorie : Patmos (4)

Jurnal de călătorie : Patmos (5)

Michel Maxim Egger: Paşi pentru o resacralizare a creaţiei

Pelerin în Athos

Pelerinaj la mănăstirea Sfîntului Antonie

Pelerinaj la moaştele Sfântului Gherman de Alaska, dascăl al învăţăturii paisiene

Primăvara intelectualului ortodox

Profetul şi ozeneurile

Ramuri înflorite: o nouă minune a Maicii Domnului

Sfaturile diavolilor

Sfinţii, ferestre spre RAI

Sunt liber azi

Tâlcul zilei

Tehnica montajului discontinuu (notiţe de curs arbitrar al memoriei)

Tinerii faţă în faţă cu Biserica

Tu, Bucuria mea

Viaţa ca miracol. Mărturie despre Sfânta Parascheva de la Iaşi

Ce zici de asta?