„A suferi trece, dar a fi suferit nu trece niciodată.” – Léon Bloy
A trăi, a scrie (fragment de scrisoare)
Betleem – Biserica Naşterii Domnului
Biserica secretă “ortodoxă” (I)
Biserica secretă “ortodoxă”(II)
Biserica secretă “ortodoxă” (III)
Biserica secretă “ortodoxă” (IV)
Capetele Sfîntului Ioan Botezătorul
Cine mai moare azi pentru Hristos?
CONTEXTUL SECULARIZANT AL SOCIETĂŢII ACTUALE. DIVERGENŢE TERMINOLOGICE
Creaţia ne vorbeşte despre Creator (1)
Creştinismul: tradiţia încântãrii şi a binecuvântării
De la cult la cultură. Un posibil cuvânt – înainte
Demnitatea omului şi harisma creativităţii sale – Paul Evdokimov
Despre obiceiul mărturisirii ”minunilor” pe site-uri
Despre sensul ortodox al suferinței
După chipul şi asemănarea Sfintei Treimi
Imaginaţia şi viaţa duhovnicească
Jurnal de călătorie : Patmos (1)
Jurnal de călătorie : Patmos (2)
Jurnal de călătorie : Patmos (3)
Jurnal de călătorie : Patmos (4)
Jurnal de călătorie : Patmos (5)
Michel Maxim Egger: Paşi pentru o resacralizare a creaţiei
Pelerinaj la mănăstirea Sfîntului Antonie
Pelerinaj la moaştele Sfântului Gherman de Alaska, dascăl al învăţăturii paisiene
Primăvara intelectualului ortodox
Ramuri înflorite: o nouă minune a Maicii Domnului
Tehnica montajului discontinuu (notiţe de curs arbitrar al memoriei)
Tinerii faţă în faţă cu Biserica
Viaţa ca miracol. Mărturie despre Sfânta Parascheva de la Iaşi