Psalmul 50, partitura

Pen’ că deunăzi ne-a trebuit partitura acestui psalm, am zis că sigur ni-l găsește nea Gogu mintenaș. Da’ de unde!… A cotrobăit el de s-a spetit prin toate ungherele și arhivele, ni’ic, ni’icuța, doar varianta corală, da’ aia nu ne treb’e. Treb’e fix aia psaltică. ‘Poi dacă e psalm, să fie psaltic, nu?

Noroc cu un creștin care-și lăsase adresa de email într-un comentariu pe youtube, că așa am găsit-o. Doar că băiatul aista, căruia îi zîcem sărumîna și pentru atîta, avea și el o variantă copiată de mînă. Pîn’ la ormă, am dat șfară-n țară și iacătă ia, psalmul, cu tot cu notații și semne adiacente, în toată frumușața lui, mînca-l-ar mama! Mulțămim dumitale, părințele diacon Mihail, că ni l-ai dată și nouă spre citire și-ncîntare!

3 thoughts on “Psalmul 50, partitura

  1. Nicoleta

    Mulțumesc din suflet. De când îl caut pe frumosul aista? Am cumpărat Psaltirionul fără să mă uit în el și abia acasă am constat că săracul de el (Psaltirionul) era cam „dezbracat”. Doamne!… Slavă Ție! Mulțumesc Admin.

    Reply

Ce zici de asta?