O nouă mărturie despre ajutorul Sfântului Nectarie!

O soră în Domnul şi bună prietenă, Felicia-Narcisa, îmi scrie despre ajutorul primit de la Sfântul Nectarie:

Într-o dimineaţă de iulie 2004, când deja ajunsesem la serviciu mi-am dat seama că pe mâna dreaptă, acolo unde oasele antebraţului se îmbină cu oasele palmei, mi-a apărut un mic nodul. La început nu am băgat în seamă, gândindu-mă că îmi va trece. Dar în câteva zile a crescut şi a început să devină dureros, incomodându-mă chiar şi atunci când făceam mişcări simple.

M-am speriat, dar, după „bunul” meu obicei mi-am pus în gând să ignor. Văzând însă că nu se retrage, am început să merg la tot felul de doctori; unii au spus că este un chist sinovial, alţii ca ar fi o pungă de grăsime, altii işi dădeau cu părerea că ar fi de natură cancerigenă, iar eu stam şi ascultam şi trăiam propria-mi realitate.

S-au scurs aşa aproape doi ani. În vara anului 2006, am aflat de Sfântul Nectarie Taumaturgul. Părticele din Sfintele Moaşte ale acestuia se află la Mănăstirea Radu-Vodă din Bucureşti şi am început  să merg de câteva ori pe săptămână să mă închin şi să mă rog ca Sfântul să ajute mie şi celor dragi sufletului meu. De altfel, acolo este locul în care sufletul meu tinde să se afle în fiecare duminică, spaţiul unde simt că las grijile lumii acesteia şi mă apropii de Dumnezeu. Am mers apoi în insula Aegina, acolo unde a trăit o mare parte a vieţii Sfântul Nectarie şi am văzut acolo oameni veniţi din toate colţurile lumii, fraţi întru ortodoxie, veniţi să se închine la Sfintele Moaşte. A fost o experienţă plină de învăţături. 

Nu am urmat niciun tratament, iar de operaţii mi-era frică. Dacă apărea din nou sau creştea şi mai mare? Am început să mă ung cu mir peste mâna bolnavă în fiecare zi şi citeam sau ascultam de câte ori puteam Acatistul Sfântului Nectarie. Ştiam că Sfântul vine doar dacă ai încredere cu adevărat şi profund în el, de aceea nu am încetat să cred că o minune se va întâmpla. Evident că în tot acest timp, m-am apropiat de Biserică, am fost la Spovedanie şi Taina Sfântului Maslu.

Într-o dimineaţă de aprilie 2008, la serviciu, mi-am dat seama că mâna mea era curată, că vechea problemă dispăruse. O bucurie mare mi-a inundat sufletul şi am simţit iubire şi recunoştinţă  pentru bunătatea lui Dumnezeu, arătată prin Sfântul Său, dar şi nevoia de a mărturisi şi eu una din miile de minuni ale Sfîntului Nectarie.  Doar credinţa vie este singurul leac pentru noi. Dincolo de tratamentele pe care doctorii le prescriu, să credem neîncetat, cu toată puterea sufletului nostru. Credeţi, credeţi neîncetat în puterea lucrătoare a lui Hristos prin Sfinţii Săi şi rămâneţi statornici în pocăinţă şi smerenie şi aşa veţi bucura neîncetat de darurile lui Hristos!

Bucurie să aveţi în suflete! 

3 thoughts on “O nouă mărturie despre ajutorul Sfântului Nectarie!

  1. ELENA

    NU STIU CUM SA INCEP, SUNT ATAT DE EMOTIONATA, IN SFARSIT MI S-A INDEPLINIT DORINTA,AM AVUT DRUM LA BUCURESTI SI AM AJUNS SI EU LA MANASTIREA RADU VODA ,LA MOASTELE SFANTULUI NECTARIE,CAND AM INTRAT IN BISERICA ASA EMOTII AM AVUT CA NU MAI STIAM CE SA FAC,ATUNCI SE FACEA SFANTU MASLU SI AM SCRIS PE HARTIE NUMELE LA TOTI MEMBRII FAMILIEI SI O DOAMNA MI-A ARATAT UNDE S-A DUC HARTIA CA NU STIAM(DUMNEZEU SA-I DEA SANATATE),PE MINE M-A ASTEPTA CINEVA AFARA CU MASINA SI ERAM GRABITA SI AM VRUT SA PLEC,DAR INCA NU AJUNSESEM LA SFINTELE MOASTE DAR VROIAM SA AJUNG SI CAND SA IES DOAMNA M-A VAZUT SI MI-A ZIS CA UNDE PLEC, SA STAU PUTIN LA SLUJBA. I-AM SPUS PROBLEMA MEA,I-AM SPUS SI CA VREAU SA AJUNG LA SFINTELE MOASTE DAR NU STIU CUM, ERA FOARTE MULTA LUME,SI DOAMNA A VENIT CU MINE SI MI-A ARATAT SI MI- A DAT SI O STICLUTA PENTRU MIR FARA SA-I CER. STIA DOMNUL CA EU AM NEVOIE SI, CAND AM AJUNS LA SFINTELE MOASTE ,ASA EMOTII AM AVUT CA NU MAI STIAM CE SA FAC! ACOLO ERA SI UN CALUGAR CARE NE DADEA CU MIR SI MI-A DAT SI MIE IN STICLUTA,APOI M-AM ASEZAT IN GENUNCHI SI M-AM RUGAT SFANTULUI, DAR, DE EMOTII NU AM MAI STIUT CE SA-I CER,PENTRU CE AM VENIT, DAR INCET INCET ,MI-AM REVENIT SI M-AM RUGAT SFANTULUI CU LACRIMI IN OCHI.AM CATEVA PROBLEME, CE SA VA SPUN, UNA DINTRE ELE E CA, DE UN AN DE ZILE, NU MAI PUTEAM SA STAU IN FUND. IN ZIUA ACEEA AM SOSIT IN BUCURESTI CU MAXI TAXI,DUPA 7 ORE DE STAT PE SCAUN SI A DOUA ZI AM PLECAT INAPOI. IMI ERA GROAZA DE DRUMUL INAPOI,DAR CE SA VA ZIC,MI-A CEDAT DUREREA,NU M-A MAI DURUT ASA TARE. A TRECUT O ZI DE CAND M+AM INTORS SI ACUM POT SA STAU LINISTITA IN FUND CA NU MA MAI DOARE, CRED CA A FOST INCA O MINUNE A SFANTULUI.
    MA ROG DE MULT SFANTULUI SA MA AJUTE,RUGATI-VA SI O SA VA AJUTE,SA NU VA PIERDETI SPERANTA. MULTUMESC DOMNULUI CA M-A AJUTAT SA AJUNG LA MOASTELE SFANTULUI NECTARIE,CEI CE NU ATI FOST FACETI TOT POSIBILUL SI MERGETI. MAI AVEM INCA NISTE PROBLEME DE REZOLVAT DAR MA ROG LUI DUMNEZEU, MAICUTEI SFINTE,SFANTULUI NECTARIE SI SFANTULUI NICOLAIE SA NE AJUTE SA TRECEM CU BINE PESTE TOATE CU SANATATE SI CREDINTA.
    SLAVA TIE DOAMNE,MAICII TALE SI SFINTILOR TAI, AMIN.

    Reply
  2. cami

    ii multumec bunului Nectarie pentru ajutorul dat in legatura cu locul de munca.
    eram foarte necajita, m-am rugat bunului Nectarie pt.un loc de munca, iar apoi m-am rugat pt.a ma ajuta, pt.a ma decurca. La inceput era foarte greu, iar prin rugaciuni am trecut cu bine de perioada de proba. Ma voi ruga in continuare pt.a nu imi pierde locul de munca
    MULTUMESC SFANTULUI NECTARIE
    Doamne ajuta!

    Reply
  3. maria

    Maria,

    si eu multumesc sf.Nectarie, maicutei domnului si tuturor sfintilor ca m-au ajutat sa scap de durerea de genunchi , si sotul meu a reusit sa-si schimbe jobul dupa ce am citit 40 de zile Acatistul Sf.Nectarie; slava tie Doamne – slava tie sf.Nectarie ; rugati-va cu credinta si nadejde si totul va fi bine

    Reply

Ce zici de asta?

